خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای
طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۶ ارديبهشت۱۵:۱۰

کوادکوپتر Cheerson CX۱۰D یک کوادکوپتر نانو است که با قابلیت های خود و طرح بدنه بسیار زیبا، توانسته تا حدودی خود را نسبت به رقبای خود متمایز سازد. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و چرخش 360 درجه توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. این کوادکوپتر برای پرواز در داخل فضای بسته طراحی شده چون به دلیل وزن کم، اگر در فضای باز از آن استفاده شود، با کوچکترین بادی از مسیر خود منحرف خواهد شد. 


پهپاد یا کوادکوپتر نانو Cheerson CX10D

ایستگاه پرواز | ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۰
۲۴ ارديبهشت۱۵:۰۸

کوادکوپتر syma x12s یک کوادکوپتر نانو است که با قابلیت های شگفت انگیز خود، محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه مندان ایجاد کرده است. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و قفل سه بعدی توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. 

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر شگفت انگیز که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.

پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X12s

ایستگاه پرواز | ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۸
۲۲ ارديبهشت۱۵:۰۶

همانطور که دنیای مولتی‌روتورها علاقه‌مندان خاص خود را دارد، دنیای ماشین‌های کنترلی هم اینگونه بوده و از این امر مستثنی نیست. مرز این علاقه به قدری باریک است که گاهی برخی کاربران را دچار سردرگمی می‌کند ، به گونه‌ای که کاربر به هر دو وسیله علاقه‌مند است و نمیتواند بین آنها یکی را انتخاب کند.

اما خوشبختانه شرکت lishitoys با محصول L6055 خود ، این مشکل را حل کرده است. این محصول در واقع یک کواد و یک خودرو است، بنابراین اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به هر دو علاقه دارید، به جرئت میتوان گفت که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما lishitoys L6055 است. lishitoys L6055 دارای دو مد دوربین دار و بدون دوربین است که محصول ارائه شده در این صفحه مد بدون دروبین آن است. مد دوربین دار این محصول قابلیت ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه شما را نیز دارا می‌باشد. 


خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر-خودرو lishitoys L6055 (مد بدون دوربین)

ایستگاه پرواز | ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۶
۲۰ ارديبهشت۱۵:۰۵

به جرئت میتوان گفت، در دسته مولتی روتورهای مبتدی یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار کوادکوپتر syma X9  است. کوادکوپتری که علاوه بر توان پرواز همچون یک پهپاد، میتواند در نقش یک خودرو هم ظاهر شده و روی زمین حرکت کند. اکنون زمان تصمیم گیری شماست، دوست دارید پرواز کنید یا روی زمین حرکت کنید و مسابقه دهید؟


پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9

ایستگاه پرواز | ۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۵
۱۸ ارديبهشت۱۵:۰۳

شرکت mjx از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت mjx  اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت mjx از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت mjx در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شاید اگر آن را در دسته کوادکوپترهای مبتدی قرار دهیم، کمی در حقش کم لطفی کرده ایم. بهره مندی آن از GPS ، پرواز بسیار پایدار و کنترل آسان، دوربین و ارسال زنده تصویر تنها گوشه ای از قابلیت های بی نظیر این کواد کوپتر است. 

کوادکوپتر دوربین دار mjx bugs 2 دارای GPS

ایستگاه پرواز | ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۳
۱۶ ارديبهشت۱۵:۰۱

شاید زمانی که از کوادکوپتر های مبتدی صحبت می‌شود اولین برندی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد، کوادکوپترهای برند سایما باشد. اما بد نیست بدانید که برندهای معروفی مانند wltoys هم  کوادکوپتر هایی تولید می کنند که می تواند به راحتی با کواد کوپتر های سایما رقابت کرده و در بسیاری موارد بر آنها غالب شود. آپشن‌های هر آیتم از کوادکوپترهای  wltoys به اندازه‌ای زیاد است که می تواند به راحتی کاربران علاقه‌مند به برنده سایما را نیز به خود جذب کند.

کوادکوپتری که در صفحه پیش روی شماست یک مدل متفاوت جذاب و فوق العاده است که با داشتن یک گیمبال دو محوره و قابلیت ارسال زنده تصویر در کنار ظاهر جذاب از طرفداران زیادی برخوردار است. کوادکوپتر wltoys Q696-E ! بهتر است نگاهی گذرا به ویژگی‌های منحصر به فرد این کوادکوپتر بیاندازیم.

تنها تفاوت این مدل با کوادکوپتر دوربین دار Q696-A ، در رادیو کنترل آن است. رادیو کنترل محصولی که در صفحه پیش روی شماست فاقد مانیتور ولی Q696-A دارای مانیتور است. 

گیمبال دو محوره

شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی کوادکوپتر wltoys Q696-A  ، بهره‌مندی آن از یک گیمبال دو محوره است. همانطور که می دانید آیتم های بسیار محدودی در حوزه کوادکوپترهای مبتدی از گیمبال برخوردارند. بنابراین بهره‌مندی یک آیتم از  این ویژگی عملاً یک برگ برنده برای آن مدل محسوب می شود.

خرید کواد کوپتر wltoys Q696-E  با دوربین و گیمبال | خرید پهپاد | خرید پهباد

ایستگاه پرواز | ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۰۱
۱۴ ارديبهشت۱۴:۵۹

شرکت سایما از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت سایما اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت سایما از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت سایما در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شباهت بسیار زیادی به کواد کوپتر X8SW دارد. اما  وقتی کمی دقیق تر در مورد ویژگی‌های این آیتم مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شرکت سایما در ساخت آن پا را فراتر از مولتی روتور های مبتدی گذاشته و با قرار دادن دوربینی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی، سیستم موقعیت یاب جی پی اس، قابلیت شناوری دقیق و امکان بازگشت به خانه، عملاً یک شاهکار برای علاقه‌مندان به کوادکوپتر و مشتریان خود تولید نموده است.

نام این محصول کواد کوپتر  X8 pro است که در ادامه به توضیح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 توضیح ویژگی های پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

ایستگاه پرواز | ۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۹
۱۲ ارديبهشت۱۴:۵۸

حس پرواز با یک کوادکوپتر از دسته تجربیاتی است که نمی‌توان با کلمات آن را به درستی وصف کرد. حال اگر کوادکوپتر در حال پرواز یک کوادکوپتر لوکس و در عین حال دارای کارایی بسیار بالایی باشد، این حس وصف ناپذیر دو چندان خواهد شد. بدون شک اگر محصولی دارای این خصوصیات دارای قیمت مناسبی هم باشد، جز محبوب‌ترین‌ها در این زمینه قرار خواهد گرفت. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

کواد کوپتر W606-3 تا حد مطلوبی انتظارات کاربران را از این جهت برآورده کرده است. طراحی بسیار زیبا ، شیک و متفاوت آن با دیگر رقبای خود، قیمت بسیار مناسب در عین کارایی فوق العاده بالا، این کوادکوپتر را به اعجوبه در دنیای مولتی روتورها تبدیل کرده است. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

ایستگاه پرواز | ۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۸
۱۰ ارديبهشت۱۴:۵۶
گستردگی انواع کوادکوپترهای مبتدی به قدری است که در اکثر مواقع کاربرانی که بدون اطلاع کامل از مدل دلخواه خود تصمیم به خرید میگیرند، بین انواع مدل‌های متفاوت کوادکوپتر سردرگم شده و گاها بعد از خستگی فراوان از خرید منصرف می‌شود. اما فروشگاه ایستگاه پرواز به منظور رفاه حال مشتریان خود با ارائه اطاعات کامل در مورد محصولات سعی در راهنمایی آن‌ها در خرید محصول مناسب خود را دارند. 
یکی از کوادکوپترهای  بسیار خوب در زمینه‌ی مولتی روتور‌های مبتدی، کواد کوپتر I8HW است که با دارا بودن امکان حفظ ارتفاع و انتقال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شما می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را از یک مولتی‌روتور مبتدی بر آورده کند. این کوادکوپتر شباهت بسیار زیادی به کوادکوپتر idrone i4w دارد و فقط از نظر ابعاد از آن بزرگتر است. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند. 

این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند.


ایستگاه پرواز | ۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۶
۰۸ ارديبهشت۱۴:۵۳

شاید زمانی که از کوادکوپتر های مبتدی صحبت می‌شود اولین برندی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد، کوادکوپترهای برند سایما باشد. اما بد نیست بدانید که برندهای معروفی مانند wltoys هم  کوادکوپتر هایی تولید می کنند که می تواند به راحتی با کواد کوپتر های سایما رقابت کرده و در بسیاری موارد بر آنها غالب شود. آپشن‌های هر آیتم از کوادکوپترهای  wltoys به اندازه‌ای زیاد است که می تواند به راحتی کاربران علاقه‌مند به برنده سایما را نیز به خود جذب کند.

یکی از مدل های بسیار جذاب و پر طرفدار این شرگت ، کواد کوپتر دوربین دار wltoys Q393-A با ارسال زنده تصویر است که به دلیل بهره مندی از قدرت بالا، ظاهر بسیار متفاوت، زمان پرواز بالا ، دوربین و ارسال زنده تصویر و ده ها ویژگی فوق العاده دیگر، عملا یکی از آیتم های بسیار پرطرفدار از محصولات شرکت wltoys است. در ادامه به بررسی این کواد کوپتر خواهیم پرداخت. 

کواد کوپتر دوربین دار wltoys Q393-A با ارسال زنده تصویر

ایستگاه پرواز | ۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۳