خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای
طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰ مهر۱۲:۴۴
ایستگاه پرواز | ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۴
۲۸ مهر۱۲:۴۳

بدون شک با کوادکوپتر سایما x۵UW آشنایی دارید، یکی از اعجوبه‌های شرکت سایما که با پرواز پایدار ، امکان کنترل با گوشی و قابلیت‌های دیگر در مدت زمان کوتاهی بعد از رونمایی به شدت محبوب شد. این کوادکوپتر با وجود گذشت چندین ماه از رونمایی همچنان در صدر جدول خرید کواد کوپتر بوده و از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولی که در صفحه پیش روی شماست، نسخه بدون دوربین این کوادکوپتر است که میتواندجایگزین بسیار مناسبی برای کوادکوپتر X۵ باشد.

 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین

ایستگاه پرواز | ۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۳
۲۶ مهر۱۲:۴۱

اگر اندکی هرچند سطحی و ابتدایی با دنیای کوادکوپترهای مبتدی و برندهای معروف آن آشنا باشید، حتما و حتما نام شرکت سایما را شنیده‌اید. این برند یکی از معروفترین برندهای تولید کوادکوپترهای مبتدی بوده و همیشه با محصولات با کیفیت خود و قیمت مناسب آن‌ها، طرفداران خود را راضی نگه داشته است. یکی از مدل های بسیار پر فروش شرکت سایما و البته فروشگاه ایستگاه پرواز، کوادکوپتر دوربین دار Syma X14W است که قابلیت کنترل را گوشی و ارسال زنده تصویر را دارد. محصولی که پیش روی شماست، مدل بدون دوربین این کوادکوپتر است که با همان امکانات کوادکوپتر X14W  منهای دوربین ، میتوانید جایگزین بسیار خوبی برای سری کوادکوپترهای X5 باشد.

 

 

کوادکوپتر syma X14

ایستگاه پرواز | ۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۱
۲۴ مهر۱۲:۳۸

کوادکوپتر syma x۱۳ یک کوادکوپتر کوچک است که دارای ظاهر جذاب و ویژگی های جالب توجهی است. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و قفل سه بعدی توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد.

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر شگفت انگیز که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

 

کوادکوپتر syma x13 یک کوادکوپتر کوچک است که دارای ظاهر جذاب و ویژگی های جالب توجهی است. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و قفل سه بعدی توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد.

ایستگاه پرواز | ۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۸
۲۲ مهر۱۲:۲۹

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به بیشتر به پرواز یک کوادکوپتر علاقه دارید و دوربین و تصویربرداری برای تان چندان مهم نیست، کوادکوپتر lishitoys L6056 به دلیل ابعاد مناسب و کارایی قابل قبول برای شما انتخاب بسیار مناسبی است. این کوادکوپتر با دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه در هوا برای اجرای حرکات نمایشی می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب کاربران باشد .خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

 

 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به بیشتر به پرواز یک کوادکوپتر علاقه دارید و دوربین و تصویربرداری برای تان چندان مهم نیست، کوادکوپتر lishitoys L6056 به دلیل ابعاد مناسب و کارایی قابل قبول برای شما انتخاب بسیار مناسبی است. این کوادکوپتر با دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه در هوا برای اجرای حرکات نمایشی می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب کاربران باشد .

ایستگاه پرواز | ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۹
۲۰ مهر۱۲:۲۸

پرواز یک کوادکوپتر کوچک همیشه از جذابیت های خاص خود برخوردار بوده است، حال اگر این کوادکوپتر دارای قابلیت های ویژه و پرواز فوق‌العاده‌ای هم باشد این جذابیت دو چندان خواهد شد. کوادکوپتر iDrone i4 نسخه بدون دوربین کوادکوپتر iDrone i4w بوده که دارای همان ویژگی‌های پروازی اما با رادیو کنترل کوچک‌تری است. 

مطمئنا اگر قصد پرواز در شب را داشته باشید و کوادکوپتری بدون چراغ در اختیارتان باشد به مشکل برخواهید خورد. اما نیازی نیست نگران باشید چون کوادکوپتر iDrone i4w با وجود کوچکی دارای چراغ های پرنور و کم مصرفی است که امکان پرواز در شب را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. 

از دیگر نکات مهم یک کوادکوپتر خوب پرواز پایدار آن است. کوادکوپتر iDrone i4w و کوادکوپتر iDrone i4 با به کارگیری یک جایرو شش محوره امکان پرواز پایدار را به خوبی برای کاربر فراهم می کند. شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که کوادکوپتر iDrone i4w دارای امکان بازگشت به خانه نیز هست. کافیست یک کلید روی رادیو کنترل را فشار دهید تا کوادکوپتر با استفاده از قطب نمای داخلی به نقطه برخاست خود بازگردد و فرود بیاید.

ایستگاه پرواز | ۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۸
۱۸ مهر۱۲:۲۷

شاید پرواز کوچک‌ترین کوادکوپتر دنیا برایتان جذاب باشد. اگر اینطور است صفحه درستی را باز کرده اید! کوادکوپتر cheerson CX-Stars یا CX-۱۸ کوچکترین کوادکوپتر دنیا است که بعد از رونمایی توسط شرکت cheerson تعجب کاربران و علاقه‌مندان زیادی را برانگیخت و نظر آنها را جلب کرد.خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

 

شاید پرواز کوچک‌ترین کوادکوپتر دنیا برایتان جذاب باشد. اگر اینطور است صفحه درستی را باز کرده اید! کوادکوپتر cheerson CX-Stars یا CX-18 کوچکترین کوادکوپتر دنیا است که بعد از رونمایی توسط شرکت cheerson تعجب کاربران و علاقه‌مندان زیادی را برانگیخت و نظر آنها را جلب کرد.

ایستگاه پرواز | ۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۷
۱۶ مهر۱۲:۲۵
گستردگی انواع کوادکوپترهای مبتدی به قدری است که در اکثر مواقع کاربرانی که بدون اطلاع کامل از مدل دلخواه خود تصمیم به خرید میگیرند، بین انواع مدل‌های متفاوت کوادکوپتر سردرگم شده و گاها بعد از خستگی فراوان از خرید منصرف می‌شود. اما فروشگاه ایستگاه پرواز به منظور رفاه حال مشتریان خود با ارائه اطاعات کامل در مورد محصولات سعی در راهنمایی آن‌ها در خرید محصول مناسب خود را دارند. 
یکی از کوادکوپترهای  بسیار خوب در زمینه‌ی مولتی روتور‌های مبتدی، کواد کوپتر I8H است که با دارا بودن امکان حفظ ارتفاع می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را از یک مولتی‌روتور مبتدی بر آورده کند. این کوادکوپتر شباهت بسیار زیادی به کوادکوپتر idrone i4w دارد و فقط از نظر ابعاد از آن بزرگتر است. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
 
ایستگاه پرواز | ۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۵
۱۴ مهر۱۲:۲۳

به احتمال زیاد، زمانی که نام یک کوادکوپتر در ذهن شما نقش می بندد به دنبال آن پرواز در آسمان را تصور می کنید. مدلهای محدودی هستند که می‌توانند علاوه بر پرواز در آسمان روی زمین هم مانند یک ماشین کنترلی حرکت کنند. مدل های مانند کوادکوپتر syma X9 و کوادکوپتر 6055 از این دست نمونه‌ها هستند که می‌توانند هم به عنوان یک کوادکوپتر و هم به عنوان یک ماشین کنترلی برای کاربر ایفای نقش کنند.

اما شرکت wltoys  پا را فراتر از این گذاشته و کوادکوپتری طراحی و تولید نموده است که می‌توانند علاوه بر پرواز در آسمان و حرکت روی زمین مانند یک قایق روی آب هم حرکت کند. تا قبل از این هیچ شرکتی چنین آیتمی را طراحی و تولید نکرده بود و شرکت wltoys  به عنوان پیشتاز این زمینه نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

ایستگاه پرواز | ۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۳
۱۲ مهر۱۲:۲۲

علاوه بر پرواز که بشر از ابتدا به آن علاقه ویژه ای داشته ، سرعت هم از آن دست هیجاناتی است که همواره انسان در تلاش برای افزایش هرچه بیشتر آن بوده ، هست و خواهد بود. دنیای آرسی و از جمله ماشین‌های کنترلی هم از این دست پیشرفت‌ها مستثنی نبوده و شرکت‌های دست اندکار مانند Wltoys همیشه در تلاش بودند به سرعت‌های بالاتر برسند تا بتوانند کاربران علاقه‌مند خود را راضی نگاه دارند. 

ماشین کنترلی wltoys A979B یکی از مدل‌هایی است که اگر بخواهیم آن را در یک کلام توصیف کنیم باید به سرعت 70 کیلومتری آن اشاره کنیم. همین امر سبب شده تا این ماشین در رده ماشین‌های race (مسابقه) قرار بگیرد و هیجان وصف ناشدنی را به کنترلرها و تماشاگران هدیه کند.

 

ایستگاه پرواز | ۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۲