خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای
طبقه بندی موضوعی
۲۶ مهر۱۲:۴۱

اگر اندکی هرچند سطحی و ابتدایی با دنیای کوادکوپترهای مبتدی و برندهای معروف آن آشنا باشید، حتما و حتما نام شرکت سایما را شنیده‌اید. این برند یکی از معروفترین برندهای تولید کوادکوپترهای مبتدی بوده و همیشه با محصولات با کیفیت خود و قیمت مناسب آن‌ها، طرفداران خود را راضی نگه داشته است. یکی از مدل های بسیار پر فروش شرکت سایما و البته فروشگاه ایستگاه پرواز، کوادکوپتر دوربین دار Syma X14W است که قابلیت کنترل را گوشی و ارسال زنده تصویر را دارد. محصولی که پیش روی شماست، مدل بدون دوربین این کوادکوپتر است که با همان امکانات کوادکوپتر X14W  منهای دوربین ، میتوانید جایگزین بسیار خوبی برای سری کوادکوپترهای X5 باشد.

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

توانایی نشستن و برخاستن با کمک یک دکمه

اگر بگوییم که هر یک از ویژگی های کوادکوپتر X14 یک ویژگی منحصر به فرد و یکتاست اغراق نکرده ایم. گویا این کوادکوپتر مجموعه ای از تمام ویژگی های خوبی است که دیگر پهپاد های سایما آنها را به صورت تکی دارند. این کوادکوپت می‌تواند با استفاده از یک دکمه از زمین بلند شده و دوباره فرود بیاید. این قابلیت برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پرنده در هنگام فرود به ویژه زمانی که یک فرد مبتدی خلبان آن است، بسیار مهم و مفید است.

 

کوادکوپتر syma X14

 

قابلیت حفظ ارتفاع

یکی از دشواری های خلبانان مبتدی در هنگام کنترل کوادکوپترها قابلیت نگه داشتن پهپاد در یک ارتفاع خاص است. هرچقدر فرد کنترل کننده مهارت کمتری در هدایت پهپاد داشته باشد، نگه داشتن آن در یک ارتفاع مشخص برایش سخت‌تر می‌شود. کوادکوپتر X14 برای ایجاد امکان کنترل آسان توسط مبتدی‌ترین خلبانان، قابلیت حفظ ارتفاع را به آپشن‌های خود اضافه کرده است. کوادکوپتر X14 با استفاده از بارومتر و البته شتاب سنج می‌تواند در یک ارتفاع مشخص به صورت ثابت شناور بمانند.

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

مد هدلس

مد هدلس از آن دست قابلیت هایی است که کنترل کوادکوپتر را به طرز شگفت انگیزی ساده‌تر می کند. تمام دستورات راست و چپ و عقب و جلوی رادیو کنترل یک کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پهپاد در مسیر درست و روبه‌روی خلبان قرار گرفته باشد. با هر چرخش پهپاد دستورات خلبان به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. مثلا اگر سر پهپاد ۱۸۰ درجه نسبت به موقعیت صحیح خود جابجا شود دستور راست خلبان، نتیجه حرکت به چپ کوادکوپتر را دارد و این می‌تواند عواقب جبران ناپذیری در هنگام کنترل در محیط‌های پر مانع را داشته باشد. اما خوشبختانه این مشکل مدتهاست با کمک مد هدلس برطرف شده است.  کافیست این مد را فعال کنید تا دستورات چپ و راست و عقب و جلوی رادیوکنترل بدون در نظر گرفتن جهت سر پهپاد و مستقل از جهت گیری آن به درستی اجرا شود.

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

چرخش ۳۶۰ درجه در تمام جهات

بدون شک چنین قابلیتی بین ویژگی‌های چشمگیر این کوادکوپتر چندان به نظر نمی‌آید. این قابلیت را تمام کوادکوپترها حتی ساده‌ترین آنها دارا می باشند. پس نمی توان انتظار داشت که پهپاد ای مانند کوادکوپتر فلان با چنین ویژگی های منحصر به فردی این قابلیت را نداشته باشد! با کمک یک دکمه می‌توانید چرخش ۳۶۰ درجه این کوادکوپتر را در تمام جهان در آسمان مشاهده کنید.

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

بدنه مقاوم

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کار آمد کواد کوپتر X14  استفاده از مواد بسیار مقاوم در ساخت بدنه آن است. جنس مقاوم بدنه این پهپاد باعث می‌شود این کوادکوپتر مقاومت شدیدی در برابر برخورد های سنگین ، سقوط و کرش‌های احتمالی داشته باشد. پس می‌توان از این کوادکوپتر برای آموزش به افراد هم به راحتی استفاده کرد.

یکی دیگر از قابلیت های این کوادکوپتر، بهره مندی آن از دو مد سرعت است که به خلبانان مبتدی امکان میدهد تا در ابتدا با استفاده از مد کند که سرعت آهسته تری دارد ، مهارت کافی را کسب کرده و سپس سرعت کوادکوپتر را افزایش دهند. 

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

چراغ های پرنور و کم مصرف

کوادکوپتر X14  با کمک LED های پرنور و کم مصرف ، قابلیت پرواز در شب را به راحتی دارا می باشد. این چراغ ها علاوه بر تعیین موقعیت پهپاد به تعیین جهت آن در شب نیز به راحتی کمک می‌کند.

 

 

کوادکوپتر syma X14

 

 

ظرفیت بالای باتری

شرکت سایما برای تامین انرژی کوادکوپتر X14  خود از باتری لیتیوم یونی استفاده کرده است. این باتری با توان بالا و سیستم مدیریت پیشرفته خود می‌تواند زمان پرواز بیشتری را نسبت به آیتم های مشابه برای این پهپاد فراهم کند.

 

شرکت سایما برای تامین انرژی کوادکوپتر X14W خود از باتری لیتیوم یونی استفاده کرده است. این باتری با توان بالا و سیستم مدیریت پیشرفته خود می‌تواند زمان پرواز بیشتری را نسبت به آیتم های مشابه برای این پهپاد فراهم کند.

 

رادیو کنترل

درست است که کنترل این کوادکوپتر با کمک گوشی همراه بسیار ساده و جذاب است اما این باعث نشده تا شرکت سایما از گذاشتن یک رادیو کنترل خوش دست و کارآمد برای کوادکوپتر X14  خود دریغ کند. این رادیو کنترل جمع و جور قابلیت های فراوانی دارد که در تصویر زیر می توانید با نحوه کار آن توسط دکمه ها آشنا شوید.

 

 

 

راهنمای رادیو کنترل های سایما

 

 

 

بسته محصول کوادکوپتر Syma X۱۴ شامل : 

  • کوادکوپتر دوربین دار سایما x14
  • رادیو کنترل
  • ملخ اضافی
  • شارژر
  • پیچ گوشتی
  • باتری
  • کابل USB
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

ایستگاه پرواز | ۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۱

خرید پهباد

خرید پهپاد

خرید کواد کوپتر

خرید کوادکوپتر

پهباد ارزان

پهپاد

کواد کوپتر

کوادکوپتر

کوادکوپتر دوربین دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی